Kategorie

2008-06-24

Kotleciki drobiowe w czosnkowym cieście


    Przepis wypatrzyłam na blogu Cudawianek, mięsko wyszło bardzo apetyczne

    Kotleciki drobiowe w czosnkowym cieście
    (wg przepisu patrycji0 z wielkiego zarcia)

  • 2 piersi kurczaka
  • 2 jajka
  • 2 ząbki czosnku
  • 2 łyżki majonezu
  • 2 łyżki mąki ziemniaczanej
  • sól, pieprz, vegeta

    2 piersi kurczaka podzielić na cztery części i rozbić na kotlety. Oprószyć pieprzem, solą i lekko vegetą. Czosnek posiekać bardzo drobno, wymieszać go z rozkłóconymi jajkami widelcem. Dodać do jajek również mąkę i majonez. Wymieszać wszystko na gładkie ciasto. Zanurzać kotlety w cieście i włożyć do lodówki do przegryzienia się (na czas ok 2h). Smażyć na rozgrzanej oliwie.

    Smacznego :)


5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Pyszne ! Uwielbiam piersi z czosnkiem. Zrobiłam na obiadek te wspaniałe kotleciki.

Ola pisze...

Nam też bardzo smakowały :)
Pozdrawiam!

cudawianki pisze...

ciesze sie, ze smakowaly! pozdrawiam :-)

Ola pisze...

a ja dziękuję za inspirację :)

Vicky pisze...

Nie dodałam żadnej mąki a vegetę zamieniłam na przyprawy bez niezdrowych dodatków. Jakoś nie bardzo pasował mi smak majonezu, ale filety wyszły soczyste i dobre. Na pewno będę wracać do przepisu :)